Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Vaikuttavuushiomon toteuttavat vastuullisuuden ja yhteiskunnallisen vaikuttavuuden eturivin asiantuntijat Leadcons Oy:stä ja Vaikuttava yritys Oy:stä.

 

Jonna Heliskoski

CEO, M.Sc. (Econ), MBA, PhD candidate

Leadcons Oy:n omistaja ja toimitusjohtaja Jonna Heliskoski on yhteiskunnallisen vaikuttavuuden ja sosiaalisen markkinoinnin keskeisiä̈ asiantuntijoita Suomessa. Hän on toteuttanut useita kansainvälistäkin huomiota saaneita yhteiskunnallisen vaikuttavuuden hankkeita. Jonna on kysytty puhuja, kouluttaja ja konsultti. Työnsä̈ ohessa hän viimeistelee yhteiskunnallisen vaikuttavuuden johtamisen teoriaa luovaa väitöskirjaansa Hanken School of Economicsissa. 

 

Saila Tykkyläinen 

CEO, M.Sc. (Soc), Junior researcher

Vaikuttava Yritys Oy:n omistaja Saila Tykkyläinen on vaikuttavuuden ja yhteiskunnallisten yritysten sparraaja, tutkija ja sanansaattaja. Hän auttaa yrityksiä ja järjestöjä kääntämään hyvät tekonsa kilpailueduksi sekä juurruttamaan vaikuttavuuden arvioinnin osaksi organisaation arkea. Oman yrityksen luotsaamisen lisäksi Saila työskentelee nuorempana tutkijana Lappeenrannan teknillisessä yliopistossa, jossa hän tekee väitöskirjaa kasvustrategioista ja -malleista.

 

Juuso Repo

M.Sc. Social Psychology, Ph.D. candidate

Juuso Repo auttaa Vaikuttava Yritys Oy:n kautta yrityksiä ja järjestöjä tunnistamaan ja mittaamaan oman toimintansa yhteiskunnallisia vaikutuksia. Hän auttaa organisaatiota muuttamaan tavoitteensa, toimintansa ja johtamisensa vaikuttavuusperusteiseksi. Juuso yhdistää vaikuttavuuden arviointiin ketterät digitaaliset ratkaisut, jotta tiedot kootaan, analysoidaan ja hyödynnetään tehokkaasti. Työn ohella hän tekee väitöskirjaa yhteisövaikuttavuudesta Helsingin Yliopistossa. 

Miksi osallistua?

  • Näet, mitä toimialalla on tapahtumassa ja minkälaisiin globaaleihin trendeihin pitäisi osata kiinnittyä
  • Oivallat, minkälaisia mahdollisuuksia yhteiskunnallinen vaikuttavuus avaa liiketoiminnalle
  • Ymmärrät, mitä edellyttää, että vaikuttavuudesta tulee kilpailuetu
  • Hahmotat, vaikuttavuuden markkinastrategiana
  • Saat konkreettisia ehdotuksia seuraaviksi askeleiksi